AKTUÁLNÍ INFORMACE, OZNÁMENÍ


21.06.2020
ZŠ Akce
Bc. Marcela Macíčková
​Školní rok pomalu končí a pevně věříme, že s ním i období různých omezení a taky výuka na dálku. Ještě před 20 lety by asi děti měly téměř půlroční prázdniny. Pro nás učitele bohudík (pro některé žáky možná bohužel) díky moderním technologiím mohla výuka probíhat a děti zůstaly v kontaktu se svými učiteli, učivem a také trošku se svými spolužáky. Březen se stal asi nejnáročnějším měsícem v roce pro nás všechny pro děti, rodiče i učitele. Tento neviditelný nepřítel nás přiměl se zastavit, přehodnotit životní priority, značně nám zkomplikoval zaběhnutý životní řád, ale taky nám umožnil trávit více času s našimi blízkými a donutil nás všechny zdokonalit se v používání informačních technologií. Děti se učily prostřednictvím televize, tabletů, počítačů i mobilních telefonů. Během tohoto období naši učitelé zaslali prostřednictvím internetu více než 1100 emailů se zadáním domácích úkolů, k nim poskytli a vytvořili 1000 pracovních listů, formulářů, prezentací, přehledů učiva a dalších podpůrných materiálů. Uskutečnilo se více než 350 skupinových i individuálních videohovorů. Žáci se naučili pozorně číst, komunikovat, organizovat svůj čas, vyhlédavat různé dostupné zdroje informací a pracovat více samostatně. Velké většině žáků se dařilo úspěšně plnit zadané úkoly s ohledem na jejich technické možnosti. To, že jim technika nedokázala nahradit osobní setkání ve škole, dosvědčuje i fakt, že možnosti dobrovolného vzdělávání ve školních skupinách využilo 63% žáků.
Touto cestou bychom rádi poděkovali všem kolegům za čas, který věnovali distanční výuce a podporovali žáky v jejich vzdělávání. Poděkování náleží rodičům, bez jejichž pomoci bychom se hlavně při vzdělávání mladších dětí a v počáteční fázi domácího vzdělávání neobešli.
 
Tomáš Vindiš a Jana Bechná

 

Úryvky z dopisů žáků 8. ročníku na téma „Výuka online! Co to pro mě znamená? …“

„Jedna z výhod, jak už jsem psal, je řízení času. Já si třeba píšu na lísteček úkoly, co musím udělat dneska, co zítra, abych všechno měl splněné. Takto si řídím čas. Samozřejmě má to i své nevýhody, např. kontakt s učitelem. Všichni se toho naučí více s učitelem ve třídě a to je i můj případ. Mně osobně online výuka vyhovuje…“
 
 „I když se to zdá pohodové, má to i své nevýhody. Občas se mi do úkolů vůbec nechce a je pro mě těžké se přinutit k tomu, abych něco udělala. Docela dlouho mi trvalo, než jsem se naučila pracovat s počítačem a párkrát jsem si hotový úkol nechtěně smazala.“
 
„Jsem doma docela ráda, ale už se mi pomalu začíná stýskat … Nejvíce mi chybí moji kamarádi ze třídy, takže se na ně už těším.“

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VYHLEDÁVÁNÍ



OPTYSMěstys Suchdol nad Odrou ekolamp Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

KONTAKTNÍ INFORMACE


Základní škola a mateřská škola
Suchdol nad Odrou, příspěvková organizace

Komenského 323, 742 01 Suchdol nad Odrou

IČ: 75027712
DIČ: CZ75027712

Tel: 556 736 336
E-mail: zakladni@skolasuchdol.cz

Mgr. Tomáš Vindiš
ředitel 

projektyprojektyprojekty
 

Creative Commons - Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla Základní škola a mateřská škola Suchdol nad Odrou, příspěvková organizace | Prohlášení o přístupnosti


Přihlásit